pondělí 22. listopadu 2010

Neco malo

Tak, rozhodl jsem se napsat, po dlooouhe dobe. Proc nepisu casteji ? Jsem liny. Proste se mi nechce.





Ono se ani moc nestalo, no ale prece jenom neco jo. Jedna vec me zaujala, kdyz nam Mrs. Carmody povidala o jedne jeji byvale tride, ze pry se vsichni strasne zhulili :D "A ze prece nemuzete diskutovat s nekym, kdo je zhuleny" :D Myslel jsem si jak jsou tady vsichni slusni, no asi ne.



Vcera nasnezilo (coz zpusobilo problemy, k tomu pozdeji), je -10 stupnu C, zima jak svina. V patek jsme jeli do Kalispellu na Speech and Debate meet, misto skoly. Je to pekne daleko, asi 4 hodiny autobusem. My jsme meli byt na Glacier High School, coz je skola asi 3 roky nova -> strasne pekna. Cey vikend se tahl v unave, protoze jsem byl v patek na Harry Potter 7 midnight showing, coz skoncilo asi ve tri rano. Debata jako takova stala za prd, vyhral jsem jen jedno kolo z peti, protoze rozhodci byli dementi. Jeden muj oponent had no idea what's going on, a presto me porazil. Jelikoz to byl overnight trip, spali jsme v hotelu. Hotely jsou tu fajn, presne jak ve filmech. Mel jsem stesti, a chytl jsem pokoj s tou lepsi polovinou kluku z tymu (ti ostatni jsou, mno, divni), kecali jsme o blbostech, takze rano zas byli zas vsichni unaveni :D V sobotu zase opacko s debatou, a k odpoledni jsme konecne jeli domu.

V Polsonu se posraly svetla na autobusu. Tak ze pockame dve hodiny na dalsi autobus z Hamiltonu, fajn, proc ne. Nakonec to skoncilo tak, ze jsme stravili dalsi noc v hotelu, nastesti byl jeste hezci nez ten predchozi. Mohli jsme jit plavat, ja nemel plavky, skoda, misto toho jsem sel s coachem do obchodu. Cesta vedla podel Flathead Lake (nejvetsi umele jezero v USA) , foukal silny a studeny vitr, byla zima jak v prdeli. A to jsem si koupil jen 4 jabka. :D (Byla takova zima, ze kytka kterou jsem koupil Eve nejspis umrela po ceste do hotelu).






Je toho malo, co uz. Mam tvurci krizi, snad pristi clanek bude lepsi a delsi.

1 komentář:

  1. to u nás nesněží, zato taneční tu máme v plném proudu :) a písemek píšeme jak šílení, aspoň co se týče naší třídy

    Darča

    OdpovědětVymazat