neděle 3. dubna 2011

Prom

Tak konecne nastal den 26. brezna, a ja jsem se mohl vydat na Prom Dance. Aby sobota ale nebyla kratka, nebylo to vsecho. V tu dobu jsem mel za sebou uz dva tydny Track and Field. Treninky fakt stoji za to, nohy mne boli kazdy den. Proc o tom ale mluvim. V sobotu rano byl prvni meet v Corvallis (to je nastesti asi jen 4 mile daleko). Byl jsem prihlasen na 100m a 200m sprint, ale 200m jsem vypustil, protoze host-dad mne a moji host-sestru vyzvedaval kolem dvanacte hodiny. Track and Field si ale zaslouzi vlastni clanek, takze to ted preskocim.
 Asi tak try tydny zpet jsem se zeptal jedne kamaradky Whitney ze Speech and Debate tymu jestli by se mnou nechtela jit na Prom. Chtela, a proto pisu tento clanek :D  Par dni zpet jsem konecne dostal tux a pak jsem koupil listek - na kterem jsem usetril 15$, protoze prvni den prodeje byla sleva 5$ a ja jsem se jeste pekne zeptal, jestli muzu jit jako senior (kteri maji listky zdarma). Nesel jsem ale sam, bylo nas asi sest lidi ve skupine. Moje host mum se nabidla, ze udela veceri a tak jsme se vsichni sesli v 7 u nas doma. Jeste predtim, po te co jsem si zdrimnul po zavodech (taky tady porad jenom spim nebo delam domaci ukoly) jsem se navlekl do obleku (a to by si taky zaslouzilo vlastni clanek - ale aspon jsem tim zabil cas, ktery jsem mel navic, a ze ho bylo) a pak jsem jel vyzvednout Whitney. K jejimu domu jsme prijeli trosku brzy, a ja nevedel jestli mam pockat nebo ne, tak jsem proste vlezl do baraku a bylo. Pochopitelne, ze mela doma kamaradky a vsechny na me cumely, takze zprvu jsem si myslel, ze mam oblek naruby, nebo co. Pote jsme se konecne mohli vydat na veceri - zpet domu.
 Jak jsem jiz psal, vsichni jsme se sesli asi v sedm, host mum naservirovala salat, testoviny a desert. Vsem to chutnalo, pak jsme udelali nejake skupinove foto a byli jsme pripraveni vyrazit. Nakonec jsme vzali i moji host-sister, protoze jeden listek byl volny. Hned po prijezdu jsem si nechal udelat fotku od fotografa (kterou sem pak hodim, az ji budu mit), tancilo se, nejak v pulce se volil princ/princezna a kral/kralovna. Konec byl asi ve 12.


Whitney a ja
Cela skupina
Ja, Jessica a Meghan

  

1 komentář:

  1. úvěrová společnost, která mi poskytuje půjčku ve výši 5 000 000,00 USD, když ostatní investoři půjčky zanedbali moji nabídku, ale pan benjamin lee mi poskytl úspěšnou půjčku. Jsou přímo zapojeni do financování půjček a projektů z hlediska investic. poskytují finanční řešení společnostem a jednotlivcům, kteří hledají přístup k fondům kapitálových trhů, mohou vám pomoci financovat váš projekt nebo rozšířit vaše podnikání .. e-mailový kontakt :::: také 247officedept@gmail.com nebo napište na číslo whatsapp na + 1- ( 989-394-3740)

    OdpovědětVymazat