neděle 10. dubna 2011

Track and Field

Zacalo "jaro" a jarni sporty spolu s tim.No,  o zacatku jara by se teda dalo diskutovat, takhle to tu vypadalo asi ctyri dny zpet.




Po tom, co Speech&Debate skoncilo, jsem mel trochu casu o vikendech. Zadne vstavani, zadne trenovani argumentu a tak podobne. Asi za mesic bylo hlaseni, ze pokud uvazujeme o jarnich sportech, mame prijit na nejaky Spring sports meeting. Jelikoz to mela byt podle host-otce ztrata casu, tak jsem tam nesel (a kdovi jestli tam vubec nekdo sel).
Vikend pred prvnim treninkem jsem si koupil spikes (=boty s hrotama), par tricek a kratasu. Tehdy jsem udelal tu chybu, ze jsem si nekoupil vic teplaku a mikin. Viz predchozi foto. Tesil jsem se, ze se zas zacnu hybat, krome Weight Lifting class tady nedelam nic moc. Moje lekarska prohlidka ze zacatku skolniho roku je nastesti porad platna, takze jsem nemel ani moc papirovani.
Prvni treninkovy den pocasi nebylo zrovna nejlepsi, ale taky ze jsme meli byt jen v telocvicne, poslouchat nejake info, jak se neflakat a tak podobne. To ale trvalo asi jen pul hodiny, pak jsme se zapsali na "events" (co chceme delat), ja se zapsal na 100m a 200m (ono je to stejne jedno, protoze muzeme zavodit v cem chceme) a pak jsme sli ven trenovat sprinty. Asi po tydnu jsme konecne sli na stadion. Jak prijemne bylo zjisteni, ze stadion (a uprostred fotbalove hriste) je plne hoven! Asi ze srncu nebo tak neco, nicmene zdroj nedela na prilnavosti na boty zadny rozdil. Bezecka draha je sice bez hoven, ale zase za hovno stoji. Vsichni okolo maji gumove trate, jen my mame neco jak antuku, ci co. Protoze jezdime kazdy ctvrtek do vedlejsiho mestecka na jejich track.

Uz mam za sebou i par zavodu. Prvni zavod, v Corvallis,  rano mrzlo, ale jinak to slo. Jelikoz byl Prom, 200m Dash jsem vypustil a jel domu.Stovku jsem mel za 12.53 Druhy zavod, ve Frenchtownu, chcalo a foukal studeny vitr. Takze jsme byli usidelni v autobude a meli jsme chodit zavodit z autobusu. Asi deset minut pred 100m dash (prvni bezecka disciplina kterou beham) zacalo chcat jeste vic a k tomu se pridal studeny vitr, tak to zrusili uplne. Takze jsem byl akorat promoceny od pasu dolu (dikybohu za ty bundy co nam dali), mel jsem boty cele od bahna a vubec jsem si nezabehal. Posledni zavod, ktery byl ve ctvrtek, zase v Corvallis, uz byl lepsi. Bezel jsem vsechno, co jsem mel, akorat zas byla zima jak v Rusku (asi zacnu rikat zima jak v Montane) a my trceli zas cely den venku. 100m jsem zabehl za 12.23s a 200m za 25.68s. Snad to pujde jeste dolu, pristi tyden v utery jedem do Frenchtownu - a snad s nama to pocasi zase nevydrbe.

Co je taky na hovno, ze se to fakt tahne pres cely den. Takze dohromady bezim 40 sekund, ale trcim tam cely den. Muzu se divat na ostatni jak skakaji, ale to je taky nuda.

Posledne jsem zaca trenovat Pole Vault (=Skok o tyci), je to fakt parada, jako kolotoc, pokazde kdyz skacu. Preskocim ale sotva metr a pul, takze zavodit si netroufam.






Jo a abych se nezapomnel pochlubit, na ctvrletni vysvedceni jsem dostal vsechno za A.

Žádné komentáře:

Okomentovat