sobota 7. srpna 2010

Jak to začlo ?

Inu, jak to tedy začlo.

Psal se rok 1998, a moje sestra se rozhodla, že si vyjede jako exchange student do USA. Z té doby si moc nepamatuju, přece jenom je to nějakých 12 let zpět. Co bylo důležité pro mě, že bylo rozhodnuto, že pojedu (časem) taky.

A tak, v říjnu 2009 (shodou okolností byla zrovna na sestřině svatbě i její host-sister), jsem si začal shánět více informací. Jako agenturu jsem zvolil (stejně jako sestra) World Experience CZ , jelikož už je "vyzkoušena". Myslím, že jsem zvolil dobře, až na některé nesmyslné požadavky (No cell phones and/or laptops during the travel), ale to za těch 100$, co budu dostávat jako kapesné, nějak překousnu :D . Musel jsem jezdit co chvíli do Prahy, kvůli testu, pak kvůli pohovoru, pak "předodletová schůzka" (hlavně, že letím až tři měsíce po ní). Jízdy do Prahy, které pro mě byly vždycky výlet na více dní (bydlím až u slovenských hranic), jsem nějak přežil, ale to nebylo nic proti tomu, co mělo přijít. Vyzvedl jsem si 18-ti stránkovou přihlášku, a započal s jejím vyplňováním. Což o to, informací sice chtěli dost, ale to jsem ještě teda nějak vyplnit zvládl (ehm, no, tedy, moje mamka, po mně by to nikdo nepřečetl :D). Horší to bylo s obíháním doktorů a očkovacího centra (někdy kvůli vlastní blbosti) , ještě že neplatím 30 Kč, to by bylo na letenku aspoň do Amsterdamu :D

Přihlášku jsem tedy úspěšně poslal do Prahy (ta došla úspěšně potrhaná - kdo za to asi může ), a čekal na rodinu. A čekal, čekal, a ..... furt čekal.

Žádné komentáře:

Okomentovat