sobota 7. srpna 2010

Rodina

A jak jsem pořád čekal, čekal a čekal, tak došel mail od WE-CZ. Že jestli nechci jet místo do USA do Francie, protože je krize, málo rodin etc. No tak proč ne, francouzsky umím, děda tam byl za první republiky taky na dva roky, aspoň bych uměl jazyk, který tu skoro nikdo neumí. Za hodinu ovšem došel další mail, tentokrát už s tím, že jsem umístěn v USA. Ještě asi den jsem čekal, než mně došel Placement profile, a z něj jsem se ráčil dozvědět, že přístí školní rok bydlím v městečku Hamilton, v Montaně, a že budu navštěvovat Hamilton High School. Moje host-mamka je "office-manager" a otec je lékař, neurolog. Mají dvě děti, dceru a syna (Děti mají čtyři, ale jenom dcera bydlí ještě s nimi, nějak jsem nepobral HFA). Město je vysoko asi 1100 metrů nad mořem, což je víc, než má nejvyšší vrchol Bílých Karpat. Kolem jsou přírodní parky, takže spokojenější snad už být nemůžu :) Do nejbližšího města (tam i poletím) to je asi 70 km / 54 mil, takže taky žádná extra-zajížďka. Jo a odlétám 2. září do Missouly (Letenku ještě nemám u sebe, víc nevím).

Konečně je čekání za mnou (a spousta byrokracie přede mnou :( )

2 komentáře: