čtvrtek 30. září 2010

Jsem tu uz mesic

Po serii par fotek, jsem si nasel opet cas k napsani par radku. Nebude to moc, protoze jako jiz tradicne chvatam na Public Speaking.

So far so good. Ani jsem se nestacil poradne zabydlet, v sobotu tu budu uz mesic. Uletelo to strasne rychle.

Skola je zatim v pohode, sbiram Acka, sem tam Bcka, ale to me nijak netrapi, je jich jen par. Kazde pondeli rano tady odrikavaji, ve stoje, s rukou na srdci, “Pledge of Alliance”. Ja prej nemusim, jen si musim stoupnout, jakoze respekt. Vcera me zastavila jedna holka na chodbe, ze prej mam hezky usmev. Doufam jen, ze si nedelala prdel, to bych byl smutny.
Lidi sou tu fakt super, rozumim si skoro se vsema. Je tu jeden debil, “lost soul”, mam pocit ze jsem o nem uz psal, mel jsem s nim Welding I. Obcas na me (bohuzel) jeste mluvi. Zitra ma narozeninovou party, a zval me, tak jsem si vymyslel ze mam “foreign exchange student meeting”, ackoliv nemam. Kdyz na me mluvil u lockeru, prohodil jsem neco ve smyslu “To je ale debil (v anglictine)”, nacez dalsi ex student, Alberto bezdecne odpovedel: “Really. I have 4 classes with him, and that sucks”. Jo, uzij si to kamarade :D
Mel jsem moznost poprve jet skolnim BUSem, je to ZLO. (Porad si ale myslim , ze letiste v Parizi je horsi). Prvni bus jede kolecko: Elementary school, High school, Middle school. Podstatne je, ze bus byl plny malych parchantu, kteri delali neskutecny bordel, prali se, skakali, mel jsem chut nekoho vyhodit oknem. Musel jsem 1x prestoupit, na autobus, ktery uz jede k domu. Ten ridi “Peddy”, nastvana ridicka, prijemna jak prdel, porad po mne chtela nejakou note ze muzu jet “k me sestre”. Po peti minutach vysvetlovani, ze jsem exchange student a, ze bydlim ve stejnem dome, jako moje sestra, si me zapsala na list, a mohli jsme vyjet. V autobuse jsem potkal nejake spoluzaky, takze aspon neco. Je to strasne nepohodlne, skace to, huci to, ale jede to, aspon ze tak. A navic je to zadarmo. Nastesti jim budu jezdit asi tak 1x za mesic. I to je dost na moje nervy.

Omg, prave tu je nejaky ucitel, pta se nas na znameni, a cte nam horoskop :D Super, presne to jsem potreboval vedet: “Tonight, stay home”. I will.
Cross country je super, muj cas je cim dal tim lepsi. Posledne jsem bezel v Corvallis (odtud jsou nektere fotky v predchozim prispevku). Na 3 mile (4827 metru ~ 5 kilometru) jsem mel cas 22:32, coz neni nic moc, ale snad se to zlepsi. 23. Rijna je posledni zavod, v hlavnim meste, v Helene.
Dnes jsem se pridal do Speech/Debate/Drama, par Cechu to tu prej delalo prede mnou, tak to zkusim. Navic je to pres celou zimu a poznam nejaka nova mesta. Ale asi to bude zahul, podle toho co jsem slysel.
Pocasi je fajn, cely tyden je 30 stupnu (celsia), takze pekelne horko. Pry je to neobvykle, ale me to nevadi.
A taky jsem promeskal prvni dil SGU (v HD, jak jinak), musim se na nej podivat zitra, pche.
Vy jste nemeli v utery skolu, co ? Vubec me to nemrzi, ja ji nemel vcera :D

Mno, to je asi tak vsechno, co jsem vam chtel napsat. V nedeli prihodim nejake fotky, snad. (A ja chci na hodyyy, aaaaaaa).

Žádné komentáře:

Okomentovat