pondělí 13. září 2010

Prvni "tyden" ve skole

Mam za sebou prvni "tyden" ve skole. Neni to uplne cely tyden, protoze v pondeli byl "Labor day" - asi jako svatek prace. V utery byl zas "Freshmen day", coz znamena, ze ja jsem si jen vybral predmety. V Public speaking akorat tlachame o blbostech, a jeste nemam ani zadny domaci ukol (to je dobre, mooc dobre :D). na Welding I chodi divni lidi, nevim, a taky potrebuju kozene boty, asi se na to fakt vykaslu. Pre-Calculus neni tak tezky, delame exp funkce a rovnice, coz jsme v cesku trosku urychlili, takze aspon si to zopaknu, nez pujdeme dal. Health II je fajn, merili jsme si tlak, a mam za domaci ukol popsat srdce (v anglictine pochopitelne), ale ja to nevim ani cesky, natoz anglicky. Jeste ze otec je doktor, takze mi pomuze. Mimochodem ma strasne rad historii, je to celkem dost chytry clovek, obcas se stydim, co z evropskeho dejepisu nevim :D US History je dost zajimava, ucitel je strasne prijemny clovek, a zatim me to bavi velice m oc :D Physics - jej, no to byla fraska. Jelikoz tady se nepouzivaji metry gramy a kdovico, a ve fyzice je to nutne vedet, tak jsme celou hodinu prevadeli jednotky v metrickem systemu. Dostali jsme 25 prikladu (g na kg atd.), ja jsem to mel asi za dve minuty, no ovsem zbytek tridy to delal asi 40 minut :D Mame tam jednoho kluka, ktery dela ze je strasne chytry, furt nejake black hole nebo forth dimension, ale nevi, kolik g je v jednom kg :D English III je celkem tezka hodina, dostal jsem knizku "Three cups of tea", je to o nejakem chlapovi co stavi skoly nekde v Pakistanu, a shodou okolnosti bydli nekde v Montane. Krom cteni budu muset porad neco vypracovavat, takze se moc tesim... :D Nastesti ucitelka je asstant-coach v cross country, takze snad budu mit protekci :D Skola je tu obecne fajn, locker uz otevrit umim (trikrat doleva pres 0, na prvni cislo, pak pres druhe cislo a pres nulu a zastavit na druhem cisle, a pak doleva na treti cislo - jak jednoduche, ze ?). Konecne js em taky pochopil proc se ucitelum rika ucitele. Oni tady fakt UCI. Jsou to vsichni strasne prijemni, vtipkujici lide, bez ohledu na vek. Na matiku me ma takovy deda, vyklada s nami o filmech a tak (ne ze by te matiky nebylo i tak dost :D, mimochodem, tenhle clovek vi o matice snad vsechno, to je chodici kalkulacka a tabulky dohromady). Dale se tu vysktuje neco jako TARDY POLICY. To znamena, ze musite dojit do tridy pred zvonenim, jinak mate smulu a jste v ri... study hall. Plus neomluvenou hodinu. Blbe se to stiha, ale da se to. Dokonce tu ani netahne z oken, dvere nevrzaji, vubec skola je asi 7 let stara/nova

 

 

Dal jsem musel jit na preventivni prohlidku k doktorovi (kvuli x country), na to, ze tahle dira ma necelych 5000 obyvatel, je tu dost solidni nemocnice. Nejvic jsem cumel, kdyz si doktor prohlizel muj rentgen (omylem jsem se zminil ze jsem pred 6 lety mel podvrtnutou krcni pater - takze sup na rentgen) na 6 monitorech soucasne :D Ani nevim kdo tu prohlidku platil, ja ne, otec ne, pojistovna to nehradi. Nebo mozna jo, nevim.

Vcera byl cross country meeting v Anaconde, coz je vesnice 200 mil daleko, ale ja jsem nezavodil, protoze nemam 10 dni of practise.Cesta busem byla celkem sranda, protoze ridic pomalu nevedel jak co :D Byla tam strasna zima a on neumel vypnout klimatizaci :D Couch si delal sradnu "What is this button for ?!" a taky nam rikal, ze prej dlouho ridic premyslel jak zavrit dvere :D V Anaconde byla pekna priroda, (ale ne jako jsme bezeli ve ctvrtek, to byla NADHERA, chci tam bezet znova :D), hodne lidi, ale ja jsem to stejne prospal na travniku :D Pak jsme jeli do Pizza Hut, kde nas usadili ke stolum (tady si proste nemuzete v zadne restauraci sednout kam chcete, musite pockat az Vas usadi, a muze to trvat klidne i pul hodiny), objednali jsme si (strasne jsem se divil proc ma spolusedici objednala pizzu na pul - no, pak jsem se divit prestal, protoze jsem to skoro nemohl snist :D).

Dnes jsem byl v "posilovne". V uvozovkach proto, ze je tam i bazen, a spousta dalsich kravin. Taky jsem cumel, zase, je to mala dira, ale strasne pekna a hlavne hodne velka posilovna. Nechapu to. Chteli 8 USD za vstup, coz je teda hoodne moc moc moc hodne. Asi si vyridim nejaky mesicni vstup nebo tak neco.

 

Dal bych sem nejake fotky, mam jich hodne, ale internet tu, ehm, "bezi" tak pomalu, ze bych mohl radeji posilat pakety postovnim holubem do Seattlu.

 

 

2 komentáře:

  1. ta fyzika musí být ale nuda :D
    jinak nám tady Manová nahodila tvrdý režim
    znáš email Doutnáku? jestli ne, tak to můžeš posílat mě a já to předám, však víš jak vypadá aspoň školní, ne? :)

    Darča

    OdpovědětVymazat
  2. :DD michale musíš myslet na nás co máme z angliny prchlu... v těch před tím clancich jsem jeste vsem tem postizený vyrzum rozumela ale jak jsi tam dyl uz to je cim dal tezsi.. :DDD jinak chybíš nám.. sedím na tvém místě jak jsi loni sedel ale moc z tvé inteligence se na me nenalepilo.. :D jak tak sleduju mas tam docela luxus.. ale v nasi skole taky uz moc nefouka.. jenom pres ty vybite okna ve velke telocvicne takze v podstate asi umrznem.. :D porad pises jak jsou tam mili lide tak to me tesi... tak uz se tesim na dalsi clanek.. pa free :-**

    OdpovědětVymazat