pátek 3. září 2010

Let

Zdravim, tentokrate jiz z USA. Nastesti (bohuzel) byly vsechny lety v poradku. Do Parize jsem doletel sice se zpozdenim, ale nejak jsem to stihl. Na CDG Vam staci na prestup oficialne 45 min. Nicmene, sance ze byste to skutecne stihli je stejna asi jako vyhrat zavod Formule 1 ve skodovce.Ja to stihl za 60, ale byla to celkem haluz, spis me pripadlo ze nahodne beham po letisti, az jsem teda dosel k brane E67 do Seattlu. Uz jsem stal v polovine rady, kdyz si me zavolala nejaka zenska zas uplne jinam, kde chtela nejake "formality". Pote jsem zjistil, ze jsem byl vybran na extra bezpecnostni prohlidku. Byla v pohode, jen me projel tim detektorem kovu.
Po dlouheeeeeeeeem letu, behem ktereho byla krasna viditelnost, jsem pozoroval a fotil Francii, UK, Gronsko a trosku Kanady. Po pristani jsem sel na Immigration, nicmene bylo tam snad pres 20 prepazek, takze jsem cekal jen 5 minut. Tam jsem dovyplnil nejake papiry (ktere nam dali uz v Parizi, pak v letadle vyzvali k napsani a ochotne radili co a jak) V jedne prepazce byl jeden "drsny" pan, ke kteremu jsem nechtel jit, ale nakonec stejne sel. Nakonec byl fajn, jen se ptal na jidlo, ktere vezu, a pral hodne stesti.
Pote jsem si vzal kufr a sel na celnici. Tam byla takova mlada fajn slecna. Prohledala me naprosto cely krufr, batoh i prirucni zavazadlo. Vzala mi vsechen alkohol a kosticky pro psy. Pak jsem se zeptal kudy kam, jedna babca mi to krasne vysvetlila, pak jsem to pochopil i ja :D V Seattlu jsem se asi 4 hodiny nudil, semtam spal.  Konecne jsem nasedl do posledniho letadla do Missouly, to ovsem nechutne vybrovalo a delalo kraval jak prase. Nechapu to, ale zaspal jsem to :D Po prijezdu me rodinka vyzvedla velkym autem (velke ovsem stalo doma, tohle byl prcek, jak jsem zjistil :D) a jeli jsme domu. Je to tu moc fajn, uz jsem prihlasen do Cross Country, ale jeste si musim koupit boty a nejake obleceni. To je asi tak vse.

6 komentářů:

  1. Nemyslel jsi spíš náhodou mě? Myslím, že Jana vůbec přes Chicago neletěla :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to koukam, ze jsem mela fakt stesti s tou Becherovkou :)

    Jaka je rodina?

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj, tys prý slíbil Doutnáku články :)

    Darča

    OdpovědětVymazat
  4. EVA: Ale jiste, promin :D
    Janca: Jojo, mela si stesti, zavidim, toho chlastu bylo tak za 1000 Kc ale tak co uz, nevadi, hlavne ze me pustila skrz :D
    Darca: Jojo, slibil, snad ted neco napisu.

    OdpovědětVymazat
  5. Měls nějaké problémy s tím alkoholem? Zbuzerovali tě za to?

    OdpovědětVymazat
  6. Ona rikala, ze ted to je v pohode a vsechen ho zabavila. Taky ale rikala, ze kdyby me s tim nasel policajt, tak bych mel problemy. No jo, jenze proc by me asi tak policajt stavel na prvnim miste. Reseni je poslat to postou (i kdyz to se prodrazi vzhledem k vaze a taky k moznosti rozbiti lahve) a nebo to proste risknout - nekde pry pousti (a jinde zase ne, viz Seattle).

    OdpovědětVymazat