pondělí 20. září 2010

Prvni skutecny tyden ve skole


A nyni mam za sebou prvni skutecny tyden ve skole. Uteklo to strasne rychle. Ale i presto se toho stalo celkem dost.
Na zacatek bych chtel zacit opet s myma predmetama, protoze uz se fakt ucime, a navic jsem provedl nejake zmeny.
A dny.
Honor Pass: Zadne zmeny, porad to same, 90 minut se nudim, nebo pisu maily.
Public Speaking: Asi fakt nejlepsi hodina. Chodi sem super lidi (par se jich zmenilo), a navic nic moc tezkeho nedelame. Porad jsou zvedavi na neco o CR, takze pulku hodiny mluvim stejne ja. Ucitelka byla na slovensku 2 tydny ucit anglictinu v ramci nejakeho projektu, takze umi dekuji a prosim:D Na ctvrtek si musim pripravit vlastni speech. To bude asi tezsi, ale uvidime. Jeden kluk, je celkem funny a jmenuje se Ashton, mel zrovna projev o jeho silene babicce, ktera kdysi prijela pred skolu a cekala na nej, a pak ho zesmesnila pred lidma pred skolou. No, a co se nestalo, zrovna parkovala na parkovisti jeho babicka :D Vsichni jsme z toho meli strasnou prdel, jen on nevedel co delat. Bohuzel, odjela, skoda :D Pak jsme delali nejake dotazniky. Jedna otazka byla typu "jaky je muj otec". Napsal jsem old & funny, nacez si vsichni mysleli, ze je to typicky starecek, sedici na poli, s fajfkou v hube a tlachajic historky z mladi :D
Welding I / Creative Writing: Uz jsem nemel silu dal chodit do tridy s takovyma dementama, takze jsem to zmenil. To bylo fakt stesti, protoze moje nova trida je super, sou tam super lidi (prevazne holky), a taky mi to pomaha v anglictine. Dokonce jsme museli kreslit nejakou vzpominku, tak jsem nakreslil barak v CR, a vsichni nejspis tusite jak moc mam rad kresleni. Ale byli tam mnohem horsi, coz me potesilo (a zhrozilo zaroven, protoze ja fakt kreslim strasne). Ani napsat povidku v anglictine neni tak tezke, jak jsem si na zacatku myslel.
Precalculus: Taky zadna zmena, akorat ze je to fakt easy. Zatim, bude hur. Z domaciho ukolu jsem dostal 96.6%, takze si nestezuju. Mr. Shepperd je cim dal vtipnejsi, takze se celkem podstatnou cast hodiny cela trida jenom smeje :D
B dny.
Health II: Moc me to nebavi, ale snad zacne. Z "hearth&blood pressure quiz" jsem dostal za A, takze si taky nemuzu stezovat. Neveril jsem, ze se dokazu naucit srdce v anglictine, ale precejenom, zvladl jsem to. Mimoto si merime tlak, ale stejne to ukazuje divne, 130/45 fakt nemam.
US History: Naprosto pohodova hodina. V Cesku me historie nejak nebrala, proste jsem se na pisemku naucil a posleze zapomnel, ale tady me to fakt zajima. Navic ted delame projekt, o nejakem fiktivnim vyroci Jamestownu jako britske kolonie. (Mimochodem, ve "World book encyclopedia" je jako dalsi heslo Leos Janacek). V projektu jde o to, abych zjistil, odkud pochazi fazole, a napsal k nim spravne zdroje. Neni to tak lehke. Je to asi fakt jen kvuli tem zdrojum, protoze nevim, k cemu mi bude puvod fazoli :D
Physics: klasika, nuda, mereni, nuda, nuda, ale tak co uz, snad se to rozjede. Mr. Favero je uspavac, ale musim si davat bacha, protoze sedim hned v prvni lavici. :D
English III: Tu hodinu zatim moc nechapu, uz delame i deleni americke literatury, ale porad se v tom nejak ztracim. Nastesti Mrs. Carmody je super, a hodne mi pomaha.
Na obede sedavam s 6 seniors holkama, sou fajn, konecne nekdo, s kym mam cas si kazdy den pokecat. Taky nechapu pravidlo, ze batohy nesmi do tridy. Pry kvuli zbranim. No nevim, kdyz nekdo bude chtit, stejne si tu zbran do tridy prinese.
Tento vikend jsem bohuzel nejel na XC zavody, ale na exchange meeting. Bylo to uplne v pr.. yc, nekde v kopcich 1600m vysoko, navic tam pred deseti lety horelo, tak sou to jen hole kopce. Ale meeting byl fajn. Potkal jsem dalsi 3 cechy, z cehoz jsem mel strasnou radost. Prvne me prislo divne bavit se cesky. Zacinam si pomalu zvykat na anglictinu, ale pohotove dokazu odpovedet jen jednoduse, slozitejsi vetu potim dlouho :D Taky nam davali nudnou prednasku. Nudnou proto, protoze jsem ji slysel uz 2x v cesku. Pak nam dali konecne volny cas. Dopadlo to tak, ze se studenti sami rozdelili podle jazyku, takze kazda skupina mluvila uplne jinak. Spat jsem sel o pul treti do stanu s dalsima peti lidma. Jako by uz to nestacilo, jeste byly asi +2°C, topeni ve stanu zadne, takze jsem mel na sobe i se spacakem asi 5 vrstev, a stejne mi byla zima. K tomu se mi jeste kourilo od huby jak z parni lokomotivy. Dalsi den zase nejake prednasky, Role Playing, a pak konecne domu. Jel jsem s koordinatorkou (babicka, ktere je 82 let a je vice-prezidentka organizace, se kterou tam jsem), a rikala mi, ze v Californii, odkud pochazi, je mnohem vetsi kriminalita. A ze lide tam zamykaji auta a domy. Aha lol :D (Bohuzel jedna neprijemna vec, ze zase myslim spis cesky, takze se mi mluvi spatne, snad se to zas otoci)
Uz se tesim na dalsi tyden straveny ve skole.

4 komentáře:

  1. Tak to tam máš hodně v pohodě. Ale jsem zvědavý jak budeš mluvit česky až dojedeš za rok sem :D A co těch 6 borek co s něma sedáváš na obědě?? Jsou tam aj nake dobré? :D ..Kuba

    OdpovědětVymazat
  2. To je super,že si to tak užíváš:-) Hlavně sa ale vrať zpátky! Všem se nám stýská...pá,Katka

    OdpovědětVymazat
  3. vše nejlepší k svátku :)

    Darča

    OdpovědětVymazat
  4. Diky diky, ~vydrysek.

    OdpovědětVymazat