čtvrtek 9. září 2010

Skola

Tak uz jsem byl i ve skole. Tyden predtim jsem jsem nedelal nic moc, jen nakupoval veci ktere potrebuju. Dostalo me tu par veci. Treba velka reklama na biologii vedle silnice :D Dal jsou tu strasne ochotni ridici co se pousteni tyce. Sla tu jedna babka, loudala se jak snek, prechod dlouhy jak prase, a vsichni poctive cekali. Muzete tu klidne prejit kde chcete, vzdycky vas pusti. Dal jsem si poridil telefon s nejakou siti NET10. Nevim jestli pujde pouzit doma, protoze se do nej nestrka sim karta :D

No, k te skole. Byl jsem v ni poprve vcera, vlastne predevcirem vybrat predmety. Kazda hodina ma 90 minut a dny jsou rozdelene na A a B. Jdou po sobe ABABABA (a nutno dodat, ze v tom byl pres rok fakt solidni bordel - parkrat se stalo, ze host-mum volala do skoly jestli je dnes A nebo B den)… a tak dale. Prestavky jsou tu jenom 5 minut a ucebnice jsou velke jak tri atlasy do zemepisu, takze nevim jak to budu stihat do lockeru a zpet. Locker neni tak tezke otevrit, jen to obcas nejde :D K predmetum, v A dny mam: Honor Pass (volna hodina, teda spis hodina a pul :D), Public Speaking (Verejny projev, snad se to bude hodit), Welding I (svareni, no nevim, tohle mozna jeste zmenim), a Pre-Calculus – ten mi da asi hoodne zabrat, protoze neznam uplne vse co bych znat mel (ale neni to moje chyba, proste jsem se to v cesku jeste neucil). V B dny mam Health II (neco jako obcanka a biologie dohromady – jak spravne zit, neco o tele a t ak, myslim, ze to bude zajimavy predmet), US History (to mi bude k nicemu, ale lepsi nez American Government ci jak se to pise), pak Physics – na tu se tesim celkem, a nakonec English III, tam je celkem silena ucitelka, ale rikala ze nam ex studentum ulevi. Jsem tam jeste s jednim ex studentem z Ekvadoru. Jsme tu 4, ja, kluk a holka z Ekvadoru a jedna Thaika nebo Thaiec, nevim, jeste jsem ho/ji nepotkal :D.
 Po skole delam Cross Country, mame strasne fajn trenera, jsou tam moooc fajn decka, hned jsem mezi ne zapadl, a dnes je team dinner, tak snad to bude fajn.  Akorat ten beh me nici , 8km denne 6x tydne opravdu neni v mych silach :D Snazim se co to de, ale porad nestacim ubehnout vsechno. Trenerovi to (zatim) nevadi, tak doufam ze mu to nebude vadit porad :D. Ted sedim ve skole v knihovne behem Honor Pass, ale za 14 minut zvoni na prestavku, takze bych mel pomalu jit.

3 komentáře:

  1. Zdravím =).Tak to vypadá, že ve škole to budeš mít zajímavé :D ..a co je přesně to Cross Country? akorát běh? A jak to tam prožíváš? Myslíš že zapadneš?? Jinak tady u nás v Brodě je všechno při starém, žádné extra změny. Ale ve třídě nám chybíš. Navíc to teď bude těžké v matice když odešel nejchytřejší člověk ze třídy a Vrbovi nemá kdo odpovídat :D.Jinak o tvojem "blogísku" asi nikdo ze třídy neví, tak doufám nebudeš mít nic proti, když ho ve třídě zveřejním..? Jinak se měj hezky a drž se ;). Kuba :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Cus, ale jo, skola v pohode :D Cross country je takovy prespolni beh, je to celkem narez. Uz jsem zapadl, jsou tu strasne fajn lidi. Ale na vas se tesim uz ted, nemysli si ze ne ! :D Vrba me tu celkem chybi, taky :D jj zverejni, to bude cool. Vydrysek

    OdpovědětVymazat
  3. Cusek ja jsem ti rikal ze mas jezdit aspon na kole at mas nejakou fyzicku :D nebo fizicku? no to asi ne:D

    OdpovědětVymazat